field test

PV Modules

A real world comparison between Mono, Poly, PERC and Dual PV Modules.

Realtime data
-- -- local time
Installation date: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Irradiance
Romania
44°17'59.9"N
26°11'29.7"E

Mono

2500Wp --
Total solar yield: --

Split-cell

2500Wp --
Total solar yield: --

Poly

2500Wp --
Total solar yield: --

PERC

2500Wp --
Total solar yield: --

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location, please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Aveți nevoie de asistență?


Asistența pentru produsele Victron este oferită de o rețea mondială de distribuitori.. 

Victron oferă instruire și resurse distribuitorilor pentru ca aceștia să poată oferi asistență pentru vânzări, service, design și garanție pentru utilizatorii finali.

Victron nu furnizează asistență directă utilizatorilor finali și instalatorilor. Canalul pentru asistență pentru produsele dvs. Victron este la locul achiziției. Dacă distribuitorul dvs. nu este în măsură să vă ajute, aceștia pot contacta un manager Victron care va asigura instruirea necesară.

Magazin vânzări online (Amazon, eBay etc.). 

Fiți sigur(ă) că atunci când achiziționați produsul dvs. Victron prin Amazon sau eBay, există un distribuitor care deține cunoștințe disponibil pentru a vă oferi asistență. Dacă nu sunteți sigur(ă) cine este distribuitorul dvs., utilizați formularul de contact al distribuitorului pentru asistență

Pasul 1
Citiți manualul produsului

Manualul produsului dvs. Victron conține:

  • Caracteristici
  • Comportament
  • Specificații
  • Limitări
  • Instrucțiuni de instalare
  • Pași de depanare

Trebuie să citiți cele de mai sus pentru a înțelege cum să folosiți produsul dvs. în siguranță și în mod fiabil.
Manualul de utilizare pentru produsul dvs. Victron Energy poate fi găsit la secțiunea Descărcări.

Pasul 2
Verificați sistemul

Vă rugăm să luați în considerare faptul că un produs Victron Energy face parte întotdeauna dintr-un sistem mai mare.

Atunci când efectuați o verificare a sistemului, fiți atent(ă) la următoarele:

  • Bateriile sunt vechi, stricate sau epuizate?
  • Există siguranțe, cabluri sau întrerupătoare izolatoare defecte sau desprinse?
  • Este sarcina de CA prea mare sau există un scurtcircuit?
  • Este stricat generatorul sau rețeaua?
  • Sunt corecte setările generatorului?
  • Produsul se potrivește sistemului?
  • Este sistemul configurat corect?

Vă rugăm să citiți ghidul de referință Cablare nelimitată de la Victron și să confirmați dacă această cablare a sistemelor electrice este corespunzătoare.

Pasul 3
Contactați distribuitorul dvs.

Contactați compania de la care ați achiziționat produsul. Asistența tehnică și a produselor, precum și cererile de garanție pot fi solicitate de la aceștia.

Distribuitorii sunt instruiți pentru a fi primii care oferă asistență și vă pot ajuta cu problema dvs.

Acest lucru se aplică și dacă ați achiziționat produsul dvs. prin intermediul unui magazin online. Contactați magazinul online de la care ați cumpărat produsul pentru a rezolva problema. În cazul în care magazinul online este o platformă precum eBay sau Amazon, contactați distribuitorul care v-a vândut echipamentul prin intermediul platformei. Victron Energy nu vinde direct prin Amazon, eBay platforme similare. Un distribuitor instruit este întotdeauna implicat.

Înainte de a-i contacta, pregătiți următoarele informații:

  • Unde și când ați făcut achiziția?
  • Care sunt celelalte componente ale sistemului?
  • Ce ați încercat deja?
  • Imagini cu instalația.
  • Descrieți pașii exacți pentru a recrea problema și comportamentul pe care îl vedeți.

Găsiți distribuitorul dvs. utilizând motorul Căutare distribuitor.

Dacă aveți numărul de serie al produsului dvs., dar nu știți cu certitudine cine este distribuitorul dvs., faceți clic aici

Pasul 4: 
Întrebați comunitatea

Comunitatea Victron este un loc pentru utilizatori finali, dezvoltatori, instalatori, distribuitori, manageri Victron și alt personal de asistență.

Este o bază de cunoștințe, cu întrebări și răspunsuri, care poate fi interogată.

Răspunsurile sunt furnizate de întreaga comunitate, iar utilizatorii sunt încurajați să participe, să se ajute unii pe alții și să învețe unii de la alții.


Politica de garanție limitată Victron Energy